Sökresultat

  • Medarbetarsidor (18)
  • Vanlig fråga (18)
  • IT-support (9)
  • Säkerhet (1)
  • Telefoni (4)
  • Tidredovisning (1)
  • Visa fler
  • Tjänsteresa (2)

  • Senaste veckan (6)
  • Senaste månaden (6)
  • Senaste året (9)
  • Mer än ett år sedan (9)

  • Sortera på senast uppdaterad
  • Sortera på sidans namn
Vanlig fråga: Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Telefoni Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag? Om du inte kan surfa med din telefon så bör du först starta om telefonen om se om det hjälper. Om det inte fungerar trots att du har startat om

Vanlig fråga: Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Telefoni Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag? Om du har problem med din iPad ska du följa instruktionerna för iPhone . Om problemet rör din dator ska du göra så här: Klicka

Vanlig fråga: Hur installerar jag Mobile Iron?

Hur installerar jag Mobile Iron?

Start Medarbetarsidor Hur installerar jag Mobile Iron? Du följer den här manualen

Vanlig fråga: Hur byter jag lösenord på min telefon?

Hur byter jag lösenord på min telefon?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Telefoni Hur byter jag lösenord på min telefon? Om du inte har installerat MDM-systemet på din telefon än kan du börja med att göra det. Då behöver du inte byta lösenorden för e-post och WiFi i telefonen när

Vanlig fråga: Hur byter jag lösenord på min dator?

Hur byter jag lösenord på min dator?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Hur byter jag lösenord på min dator? Gå till vår lösenordsportal: https://sspr.havochvatten.se/sspr (använd inte datorns ctrl+alt+del för att byta lösenordet).

Vanlig fråga: Jag kan inte logga in i Milestone, vad är fel?

Jag kan inte logga in i Milestone, vad är fel?

Start Medarbetarsidor Taggar: Tidredovisning Tjänsteresa Jag kan inte logga in i Milestone, vad är fel? Försäkra dig om att du har skrivit rätt användarnamn, företag (HV) och lösenord. Om det ändå inte fungerar får du vända dig till Gunnel Eriksson

Vanlig fråga: Hur kopplar jag in min dator till teven?

Hur kopplar jag in min dator till teven?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Hur kopplar jag in min dator till teven? I de rum där det finns videokonferenssystem är det inte lika enkelt att koppla in sin dator för att visa presentationer och dokument. Följ den här guiden för att

Vanlig fråga: Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra?

Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra? Öppna Outlook. Markera det oönskade mejlet i Outlook och tryck Ctrl + Alt + F (detta för att StaySecure ska få med all information och metadata i mejlet - det

Vanlig fråga: Jag behöver hjälp med projektplatsen Alfresco, finns det några manualer?

Jag behöver hjälp med projektplatsen Alfresco, finns det några manualer?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Jag behöver hjälp med projektplatsen Alfresco, finns det några manualer? Ja, titta in på projektsidan. Här finns en handledning.

Vanlig fråga: Vad gör jag om jag glömt mitt kort?

Vad gör jag om jag glömt mitt kort?

Start Medarbetarsidor Vad gör jag om jag glömt mitt kort? Ansökan om temporärt kort görs i Serviceportalen eller ring vaktmästare på 010-698 61 61 eller enhetchefen för Va på 073-660 75 03. Återkoppling om avhämtning av passerkortet sker via