Sökresultat

  • Telefoni (8)
  • Anställning (1)
  • Chef (1)
  • Intern service (1)
  • IT-support (7)
  • Lokaler (2)
  • Visa fler
  • Rutin (1)
  • Styrdokument (1)
  • Säkerhet (3)
  • Tjänsteresa (1)

  • Medarbetarsidor (8)

  • Dokument (1)
  • Faktasida (3)
  • Vanlig fråga (4)

  • Senaste året (5)
  • Mer än ett år sedan (3)

  • Sortera på senast uppdaterad
  • Sortera på sidans namn
Faktasida: IT-support

IT-support

Innan du kontaktar supporten för hjälp – kolla om din fråga finns under Vanliga frågor och svar.

Dokument: Informationsskydd

Informationsskydd

Rutinen beskriver vad du får och inte får göra med HaVs utrustning. Det finns många anledningar att vara försiktig med uppkoppling mot våra tjänster och vid läsning och lagring av information, och i den här rutinen står allt du behöver tänka på.

Vanlig fråga: Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Taggar: IT-support Telefoni Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag? Om du inte kan surfa med din telefon så bör du först starta om telefonen om se om det hjälper. Om det inte fungerar trots att du har startat om telefonen beror det

Vanlig fråga: Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Taggar: IT-support Telefoni Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag? Om du har problem med din iPad ska du följa instruktionerna för iPhone . Om problemet rör din dator ska du göra så här: Klicka på symbolen för nätverk

Faktasida: Din telefon

Din telefon

Din jobbtelefon är mer än en telefon. Den gör det möjligt för dig att läsa och skicka e-post, ha din kalender synkad och surfa. Du kan också använda den som uppkopplingspunkt för att komma åt internet med din dator.

Faktasida: Mobilabonnemanget

Mobilabonnemanget

Telefonabonnemanget täcker in 3 000 minuter samtal, 500 SMS/MMS och två gigabyte datatrafik, men däremot inte betalsamtal eller samtal i eller till utlandet. Glöm inte att hänvisa din telefon när du inte är anträffbar.

Vanlig fråga: Hur byter jag lösenord på min telefon?

Hur byter jag lösenord på min telefon?

Taggar: IT-support Telefoni Hur byter jag lösenord på min telefon? Om du inte har installerat MDM-systemet på din telefon än kan du börja med att göra det. Då behöver du inte byta lösenorden för e-post och WiFi i telefonen när du har bytt på datorn.

Vanlig fråga: I vilka rum kan jag ha videokonferens?

I vilka rum kan jag ha videokonferens?

Taggar: IT-support Lokaler Säkerhet Telefoni Tjänsteresa I vilka rum kan jag ha videokonferens? I Pagoden är Västan, Åskan, Dugget, Haglet, Dimman och Skuren utrustade med system för videokonferens. Läs om hur du gör på sidan Videokonferens

Sidansvarig: Webbredaktionen