Sökresultat

  • IT-support (22)
  • Anställning (2)
  • Intern service (1)
  • Lathund (1)
  • Lokaler (2)
  • Säkerhet (2)
  • Visa fler
  • Telefoni (7)
  • Tjänsteresa (1)

  • Medarbetarsidor (22)

  • Faktasida (8)
  • Nyhet (5)
  • Vanlig fråga (9)

  • Senaste veckan (1)
  • Senaste månaden (2)
  • Senaste året (13)
  • Mer än ett år sedan (9)

  • Sortera på senast uppdaterad
  • Sortera på sidans namn
Faktasida: Rapportera ett IT-supportärende

Rapportera ett IT-supportärende

För att kunna få snabb och effektiv support behöver du först se om du kan lösa problemet på egen hand. Logga in i IT-supportportalen och kolla där först. Följ också checklistan om du har problem med inloggningen.

Faktasida: IT-support

IT-support

Innan du kontaktar supporten för hjälp – kolla om din fråga finns under Vanliga frågor och svar.

Nyhet: Nu byter HaV teleoperatör

Nu byter HaV teleoperatör

Vi håller på att uppdatera informationen under telefonisidorna på webben. Under tiden så kan du använda dig av de manualer som finns längre ner på sidan.

Nyhet: Problem med meddelanden på din iPhone?

Problem med meddelanden på din iPhone?

Problemen med att skicka sms har nu lösts av Apple och Tele2.

Vanlig fråga: Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag? Om du inte kan surfa med din telefon så bör du först starta om telefonen om se om det hjälper. Om det inte fungerar trots att du har startat om telefonen beror det förmodligen på att

Vanlig fråga: Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag? Om du har problem med din iPad ska du följa instruktionerna för iPhone . Om problemet rör din dator ska du göra så här: Klicka på symbolen för nätverk intill klockan på din dator

Vanlig fråga: Hur byter jag lösenord på min telefon?

Hur byter jag lösenord på min telefon?

Hur byter jag lösenord på min telefon? Om du inte har installerat MDM-systemet på din telefon än kan du börja med att göra det. Då behöver du inte byta lösenorden för e-post och WiFi i telefonen när du har bytt på datorn. Observera att avsett om du

Vanlig fråga: Hur byter jag lösenord på min dator?

Hur byter jag lösenord på min dator?

Hur byter jag lösenord på min dator? Tryck på CTRL+ALT+DEL och välj alternativet Ändra lösenord.

Vanlig fråga: Hur kopplar jag in min dator till teven?

Hur kopplar jag in min dator till teven?

Hur kopplar jag in min dator till teven? I de rum där det finns videokonferenssystem är det inte lika enkelt att koppla in sin dator för att visa presentationer och dokument. Följ den här guiden för att lyckas!

Vanlig fråga: Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra?

Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra?

Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra? Öppna Outlook. Markera det oönskade mejlet i Outlook och tryck Ctrl + Alt + F (detta för att StaySecure ska få med all information och metadata i mejlet - det räcker inte att bara vidarebefordra det).

Sidansvarig: Webbredaktionen