Sökresultat

  • IT-support (19)
  • Intern service (1)
  • Lathund (1)
  • Lokaler (2)
  • Säkerhet (2)
  • Telefoni (7)
  • Visa fler
  • Tjänsteresa (1)

  • Medarbetarsidor (19)

  • Faktasida (9)
  • Nyhet (1)
  • Vanlig fråga (9)

  • Senaste veckan (1)
  • Senaste månaden (1)
  • Senaste året (12)
  • Mer än ett år sedan (7)

  • Sortera på senast uppdaterad
  • Sortera på sidans namn
Faktasida: Rapportera ett IT-supportärende

Rapportera ett IT-supportärende

För att kunna få snabb och effektiv support behöver du först se om du kan lösa problemet på egen hand. Logga in i IT-supportportalen och kolla där först. Följ också checklistan om du har problem med inloggningen.

Faktasida: IT-support

IT-support

Innan du kontaktar supporten för hjälp – kolla om din fråga finns under Vanliga frågor och svar.

Nyhet: Nu gör du även beställningar och inköp via vår it-supportportal

Nu gör du även beställningar och inköp via vår it-supportportal

Kolla in vår uppdaterade sida om hur du gör och vem som är behörig att beställa.

Vanlig fråga: Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag?

Taggar: IT-support Telefoni Internet i telefonen fungerar inte - hur gör jag? Om du inte kan surfa med din telefon så bör du först starta om telefonen om se om det hjälper. Om det inte fungerar trots att du har startat om telefonen beror det

Vanlig fråga: Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag?

Taggar: IT-support Telefoni Mitt mobila bredband i datorn eller iPaden fungerar inte - hur gör jag? Om du har problem med din iPad ska du följa instruktionerna för iPhone . Om problemet rör din dator ska du göra så här: Klicka på symbolen för nätverk

Vanlig fråga: Jag behöver hjälp med projektplatsen Alfresco, finns det några manualer?

Jag behöver hjälp med projektplatsen Alfresco, finns det några manualer?

Taggar: IT-support Jag behöver hjälp med projektplatsen Alfresco, finns det några manualer? Ja, titta in på projektsidan. Här finns en handledning.

Faktasida: Vanliga frågor till supporten

Vanliga frågor till supporten

Supporten får frågor om allt möjligt. Den här sidan är en liten guldgruva för dig som inte har ett akut problem. Läs igenom frågorna och se om du kan hitta svar på din fråga här innan du kontaktar supporten.

Faktasida: Byte av lösenord

Byte av lösenord

Här går vi igenom steg för steg hur du byter lösenord.

Faktasida: Din telefon

Din telefon

Din jobbtelefon är mer än en telefon. Den gör det möjligt för dig att läsa och skicka e-post, ha din kalender synkad och surfa. Du kan också använda den som uppkopplingspunkt för att komma åt internet med din dator.

Faktasida: Mobilabonnemanget

Mobilabonnemanget

Telefonabonnemanget täcker in 3 000 minuter samtal, 500 SMS/MMS och två gigabyte datatrafik, men däremot inte betalsamtal eller samtal i eller till utlandet. Glöm inte att hänvisa din telefon när du inte är anträffbar.

Sidansvarig: Webbredaktionen