Sökresultat

  • IT-support (6)
  • Medarbetarsidor (6)
  • Senaste året (6)
  • Telefoni (2)

  • Faktasida (4)
  • Vanlig fråga (2)

  • Senaste veckan (1)
  • Senaste månaden (1)

  • Sortera på senast uppdaterad
  • Sortera på sidans namn
Faktasida: Rapportera ett IT-supportärende

Rapportera ett IT-supportärende

För att kunna få snabb och effektiv support behöver du först se om du kan lösa problemet på egen hand. Logga in i IT-supportportalen och kolla där först. Följ också checklistan om du har problem med inloggningen.

Vanlig fråga: Hur byter jag lösenord på min dator?

Hur byter jag lösenord på min dator?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Hur byter jag lösenord på min dator? Gå till vår lösenordsportal: https://sspr.havochvatten.se/sspr (använd inte datorns ctrl+alt+del för att byta lösenordet).

Faktasida: Byte av lösenord

Byte av lösenord

Här går vi igenom hur du gör om du vill byta ditt lösenord.

Faktasida: Din telefon

Din telefon

Din jobbtelefon är mer än en telefon. Den gör det möjligt för dig att läsa och skicka e-post, ha din kalender synkad och surfa. Du kan också använda den som uppkopplingspunkt för att komma åt internet med din dator.

Faktasida: Mobilabonnemanget

Mobilabonnemanget

Telefonabonnemanget täcker in 3 000 minuter samtal, 500 SMS/MMS och sju gigabyte datatrafik, men däremot inte betalsamtal eller samtal i eller till utlandet. Glöm inte att hänvisa din telefon när du inte är anträffbar.

Vanlig fråga: Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra?

Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra?

Start Medarbetarsidor Taggar: IT-support Jag får skräppost i min inkorg, vad ska jag göra? Öppna Outlook. Markera det oönskade mejlet i Outlook och tryck Ctrl + Alt + F (detta för att StaySecure ska få med all information och metadata i mejlet - det