Dela på Facebook Dela på Twitter Skicka e-post Skriv ut

Ny medarbetare i ledningsstaben

Hallå där Ann-Louise Brandeby som blev anställd som GD-sekreterare i ledningsstaben den 1 december.

Vilka är dina arbetsuppgifter här?

– Först och främst att hålla reda på GD:s kalender. Boka möten och resor bland annat. Ta emot ärenden till GD dragningarna och sammanställa. Även vara med och planera inför större konferenser och mycket annat!

Vad har du arbetat med tidigare?

– Jag har erfarenhet av liknande arbeten på Volvo, Mölnlycke Health Care och nu senast APM Terminals.

Vad ser du fram emot att göra här?

– Nu har jag fullt upp med att få en överblick över avdelningarna och vad man jobbar med. Det är viktigt att ha ett bra nätverk i mitt jobb, även externt. Det är en väldigt spännande och intressant verksamhet med väldigt engagerade medarbetare!

Kan du berätta något mer om dig själv?

– Jag bor i på Hisingen, Eriksberg med man och en son plus katt. Nu kan jag ta färjan till jobbet vilket är en bra start på dagen. Jag gillar att vara ute och promenera, eller ta en power walk som man säger nu för tiden. Jag tränar även yoga och det passar ju bra eftersom jag såg att vi har en grupp som gör det här på HaV, där hoppas jag vara med.

Dela på Facebook Dela på Twitter Skicka e-post Skriv ut

Publicerad: 2017-12-13

Sidansvarig: Webbredaktionen