Dela på Facebook Dela på Twitter Skicka e-post Skriv ut

Taggar: Lokaler

I Serviceportalen felanmäler du och beställer tjänster för Pagoden

Serviceportalen är vår tjänst för beställningar som handlar om reception, uppvaktningar och lokalfrågor.

Här gör du dina beställningar i Serviceportalen (länk till Jira)

Vi har delat in tjänsten i tre rubriker – allmänt, beställningar och passerkort.

Allmänt

Under fliken allmänt finner du följande:

Lokalfrågor

Här anmäler du brister i våra lokaler och beställer inredning, möbler och stolar. Här går det även bra att beställa vaktmästeritjänster

Uppvaktning

Här anmäler du om du önskar möblering, dukning för avtackningar eller liknande. Notera att denna tjänst endast tillhandahålls inom kontorstid.

Glöm inte att ange datum, tid och hur många ni blir och om ni vill ha förbryggt kaffe eller te.

Mötesbokning (konferensbokning)

Här föranmäler du större konferens till receptionen. Meddela datum och tid för mötet samt beskriv mötet i en rubrik. Bifoga deltagarlista så att besökskort kan produceras på förhand.

Övriga frågor

Här kan du meddela felanmälan allt som inte överensstämmer med någon annan rubrik.

Beställningar

Under den andra fliken, beställningar, finner du följande:

Beställa kontorsmaterial

Här kan du lägga beställningar på kontorsmaterial inom stapels avtalet. Notera att vanligt förekommande kontorsmaterial finns i respektive skrivarutrymme.

Beställa ergonomiska hjälpmedel

Här beställer din chef ergonomiska hjälpmedel såsom utifrån ergonom eller företagshälsovård rekommendation. Till exempel ståmattor, specialstolar, mousetraps, handledsstöd mm

Passerkort

Under fliken passerkort kan du beställa passerkort/anmäla förlorat kort. Meddela namn, enhet och telefonnummer för personen som har förlorat kortet.

Nyheter om lokaler

Ingen information tillgänglig

Dela på Facebook Dela på Twitter Skicka e-post Skriv ut

Taggar: Lokaler